Opći uvjeti korištenja i poslovanja
OPĆE ODREDBE
Ovi Opći uvjeti korištenja i poslovanja (dalje: Opći uvjeti) odnose se na internet trgovinu – kupnju robe/proizvoda i usluge (u daljnjem tekstu: Internet trgovina ili Webshop) trgovačkog društva 88 NUTRITION PROTEIN SHOP d.o.o., Zrinski-Frankopanska 12, 10 450 Jastrebarsko
Značenje pojmova:
Korisnik – posjetitelj web stranice
Registrirani korisnik – registrirani posjetitelj Web stranice – kupac, može pristupiti i ostalom sadržaju on-line izdanja te davati svoje komentare.
Prodavatelj (davatelj usluge) je trgovačko društvo 88 NUTRITION PROTEIN SHOP d.o.o., Zrinski-Frankopanska 12, 10 450 Jastrebarsko, OIB: 21833273135.
Komunikacija:
e-mail: 88nutrition.proteinshop@gmail.com
Službeni kontakt podaci za Sužbenika za zaštitu osobnih podataka:
e-mail: 88nutrition.proteinshop@gmail.com
Kupac /potrošač/ koji kupuje putem ove internetske trgovine (registrirani korisnik) može biti samo fizička punoljetna i potpuno poslovno sposobna osoba ili pravna osoba koja uredno posluje.
Ispitanik/korisnik – fizička osoba – pojedinac (kupac i korisnik internet marketinga) čiji se osobni podaci prikupljaju i obrađuju.
Voditelj obrade: 88 NUTRITION PROTEIN SHOP d.o.o./prodavatelj kada prikuplja i obrađuje osobne podatke kupca/ fizičke osobe.
Web shop omogućuje kupnju robe iz ponude – prodajnog asortimana prodavatelja dostupnih u web shopu (u daljnjem tekstu: proizvod) putem internet trgovine/prodavaonice na web stranici prodavatelja.
Korisnik je odgovoran za ispravnost podataka koje je naveo za potrebe korištenja usluge Web shopa, odnosno kupnje.
Prije realizacije kupnje, Kupac/ispitanik upućuje se:
-da se upozna s obavijestima/uputama prodavatelja istaknutima na web stranici u vezi s obradom i zaštitom osobnih podataka (zaštita privatnosti) koje se mogu vidjeti i ovdje
Kupac može realizacijom kupnje prihvaća obradu/korištenje osobnih podataka potrebnih za realizaciju kupnje (prava i obveze kupca) koja je istaknuta na web stranici.
Korištenjem internet trgovine, smatra se da je kupac dao suglasnost/prihvatio ove Opće uvjete korištenja i poslovanja za internet trgovinu.
Predugovorne obavijesti (informacije) i Opći uvjeti podložni su promjenama u bilo kojem trenutku. Stoga, kod svake posjete Internet trgovini potrebno je upoznati se s obavijestima i uvjetima korištenja i poslovanja. Prodavatelj nije dužan obavijestiti korisnike o promjeni ovih uvjeta stoga se preporuča korisnicima da povremeno provjere trenutno važeće uvjete poslovanja. Korištenjem web stranice i web shopa Prodavatelja smatra se da je korisnik u potpunosti upoznat i prihvaća ove navedene Opće uvjete poslovanja. U slučaju da korisnik nije suglasan s navedenim Općim uvjetima poslovanja mora odmah napustiti web stranice i web shop Prodavatelja.
Ovi opći uvjeti i dana privola u vezi s obradom osobnih podataka, čine sastavni dio potrošačkog/prodajnog ugovora koji se u skladu sa Zakonom smatra ugovorom sklopljenim na daljinu.
Jezik
Jezik komunikacije na internetskim stranicama prodavatelja https://88nutritionproteinshop.hr je hrvatski jezik.
OGRANIČENJA KORIŠTENJA
Kupac se obvezuje:
-da neće unositi ili distribuirati putem web stranice sadržaje koji su suprotni zakonskim propisima, sadržaje kojima se vrijeđaju tuđa prava i interesi te prijeteće, vulgarne, pornografske i slične sadržaje. Davatelj usluge/prodavatelj ima pravo spriječiti pristup korisnicima na web stranice na kojima se obavljaju radnje suprotne ovim općim uvjetima korištenja te s te osnove ne snosi nikakvu odgovornost.
-da neće kršiti prava intelektualnog vlasništva, da neće dokumente, podatke i informacije objavljene na web stranici reproducirati, distribuirati ili na bilo koji način koristiti u komercijalne svrhe već za osobne potrebe uz poštivanje svih autorskih i vlasničkih prava bilo davatelja usluge ili trećih osoba.
Korištenjem sadržaja ovih web stranica Korisnik web stranice/kupac prihvaća sve rizike koji nastaju iz tog korištenja te prihvaća korisititi sadržaj web stranica/Webshop za osobnu uporabu i na vlastitu odgovornost.
Davatelj usluge/prodavatelj ne jamči za točnost, istinitost ili pouzdanost bilo koje informacije i podatka pohranjenih na web stranicama ukoliko i kada su podaci preuzeti iz nekog drugog izvora.
Davatelj usluge/prodavatelj neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz nedostupnosti web stranica iz tehničkih razloga ili prekida internetske veze prilikom korištenja Webshop-a niti će odgovarati ili snositi troškove za korištenje računalne opreme i telekomunikacijskih sustava radi pristupa web stranicama i internet trgovini.
Ako se na web stranici nalaze drugi oglašivači oni su odgovorni za te sadržaje oglašavanja te prodavatelj nije odgovoran za pogreške i nepravilnosti tih propagandnih materijala.
Upućivanje na druge linkove
Internet stranica prodavatelja može upućivati korisnika na druge linkove koji su izvan kontrole prodavatelja te korisnici na njih pristaju na vlastitu odgovornost. Prodavatelj nije odgovoran za sadržaj na tim stranicama.
ZAŠTITA PRIVATNOSTI
(zaštita osobnih podataka)
Prodavatelj će poduzeti mjere za sigurnost i zaštitu osobnih podataka kupca/korisnika te će prikupljati i obrađivati samo nužne, osnovne podatke koji su bitni za svrhu za koju su prikupljeni.
Svi podaci o korisnicama i kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo onima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla ili po zakonskoj osnovi.
Kupac/ispitanik se upućuje kao što je navedeno u Općim odredbama ovih Općih uvjeta da se prije kupnje upozna s informacijama (Obavijesti/uputa) o zaštiti osobnih podataka i pravima kupca/korisnika te o davanju privole za korištenje/obradu osobnih podataka potrebnih za realizaciju kupnje koje su istaknute na web stranici prodavatelja/voditelja obrade. Kupac može u svakom trenutku povući privolu/suglasnost u kojem slučaju će prestati obrada podataka kupca kao i registracija u našoj trgovini.
Prodavatelj neće nedopušteno distribuirati podatke o kupcima ili uključivati kupce u marketinške projekte ili kampanje bez kupčeva dopuštenja/privole.
Obavijesti o povremenim akcijama i reklamne elektroničke poruke, ponude (newsletter) i obavijesti prodavatelja s jasno naznačenim pošiljateljem šalju se kupcu samo ako je za to dao izričitu privolu.
Ako kupac više ne želi primati te poruke, ponude i obavijesti, prodavatelj će to poštovati te kupac ima mogućnost u svakom trenutku povući svoju privolu/suglasnost.
Davatelj usluge/prodavatelj omogućit će korisnicima/kupcima pristup njihovim osobnim podacima kako bi osigurao da su osobni podaci točni, potpuni i ažurirani.
Nakon kupnje i dostave robe, osobni podaci čuvaju se samo onoliko vremena koliko je potrebno bilo po zakonskoj osnovi ili za trajanja rokova potrebnih za slučaj eventualnih prigovora, reklamacija, raskida ugovora i eventualnih drugih propisanih postupaka i trajanja jamstva za proizvod, popravaka te će se nakon toga trajno brisati.
Obavijesti/upute u sklopu zaštite privatnosti istaknute na web stranici kao i privole, čine sastavni dio ovih Općih uvjeta i ugovora o prodaji ili korištenja internet marketinga.
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Kupac ima pravo, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, uputiti prodavatelju pisani prigovor na slijedeći način:
– putem pošte na adresu: 88 NUTRITION PROTEIN SHOP d.o.o., Zrinski-Frankopanska 12, 10 450 Jastrebarsko
– elektroničkom poštom na e-mail adresu: 88nutrition.proteinshop@gmail.com
– izravno u poslovnim prostorima prodavatelja.
Prodavatelj će odgovoriti pisanim putem na prigovor potrošača u roku od 15 dana od dana primitka prigovora. Evidenciju o uloženim prigovorima prodavatelj će čuvati u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Kupac se uvijek može prodavatelju obratiti s upitima, sugestijama, prijedlozima putem naznačenih e-mail adresa, telefonskih brojeva i adresa.
Uputa o podnošenju prigovora istaknuta je i posebno na web stranici prodavatelja s informativnim obrascom za prigovor koji kupac može koristiti za ulaganje prigovora.
REGISTRACIJA
Korisnik se registrira na web stranici prodavatelja.
Registrirani korisnik je obvezan čuvati tajnost korisničkog imena i lozinke te je odgovoran za sve nedozvoljene aktivnosti autorizirane pod njegovim korisničkim imenom i/ili lozinkom.
U slučaju sumnje o nedopustivom korištenju njegova korisničkog imena i lozinke obvezan je odmah obavijestiti davatelja usluge-prodavatelja putem kontakta objavljenog na web stranici.
Naručitelj/Kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupovine artikala.
Nakon uspješne autorizacije i privole u vezi s obradom/korištenjem osobnih podataka registrirani korisnik može nastaviti kupnju putem internet trgovine (Webshop), a u slučaju neuspješne autorizacije postupak se prekida.
NARUDŽBA
Kupac naručuje proizvod elektroničkim putem nakon odabira na temelju slike i osnovnih podataka o proizvodu na web stranici. Slike su ilustrativne prirode te ne mogu odgovarati u svim detaljima stvarno dobavljivom proizvodu.
Klikom na „stavi u košaricu“ odabrani proizvod sprema se u potrošačku košaricu. Postupak se ponavlja do završetka odabira.
Klikom na košaricu prikazuje se sadržaj košarice koji se može promijeniti ili ukloniti iz košarice. Po završetku izbora artikala odabire se željeni način dostave i klikne „kreni na plaćanje“ Kupac treba ispuniti polja potrebna za dostavu te odabrati jedan od načina plaćanja.
Proizvodi se smatraju naručenim i ugovor sklopljen kada kupac prođe cijeli postupak naplate, a dao je privolu u vezi s korištenjem osobnih podataka, a potvrdu primitka narudžbe Prodavatelj elektroničkim putem dostavi Kupcu.
U razdoblju od stavljanja proizvoda u košaricu do potvrde plaćanja postoji mogućnost da količine proizvoda nisu više na raspolaganju o čemu će prodavatelj obavijestiti kupca na mail adresu ili telefonom, a Kupac tada ima mogućnost otkazati naručeni proizvod ili tražiti zamjenski.
Prodavatelj nije odgovoran za troškove koje ima kupac pri pregledavanju i pretraživanju web stranice (telefona, podatkovnog prometa i sl.) ili za bilo koje druge troškove do kojih može doći prilikom narudžbe ili pregledavanja, odnosno pretraživanja web stranice.
CIJENE
Istaknute cijene su maloprodajne s uključenim PDV-om. Cijene proizvoda istaknute su u hrvatskoj nacionalnoj valuti – eurima (€, eur) i kuni. Iznos u kunama dobiven je preračunom cijene u eurima po zadanom tečaju od 1 euro = 7,53450 kuna.
Ponuda prikazuje odabranu robu s cijenama sukladno odabranom načinu plaćanja te eventualnim trenutnim akcijama i popustima kao i iznosom troškova dostave koju plaća kupac, što sve čini ukupnu cijenu. U slučaju popusta na ponudi je naznačena stara cijena i cijena s popustom.
Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene. Cijene se mogu mijenjati bez prethodne najave sve do trenutka narudžbe, odnosno trenutka sklapanja ugovora.
Istaknute cijene vrijede za gotovinsko, virmansko i kartično plaćanje. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave iz razloga se isti posebno plaćaju, osim na narudžbe na koje se obračunava besplatna dostava, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje. Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje. U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti prodavatelju jednim od načina plaćanja navedenim posebno na stranici Internet trgovine.
Sve do potpunog plaćanja proizvoda iz potvrđene narudžbe, proizvodi ostaju u vlasništvu prodavatelja neovisno jesu li već dostavljeni kupcu. U slučaju neplaćanja ili nepotpunog plaćanja, prodavatelj ima pravo zahtijevati vraćanje proizvoda u kojem slučaju proizvodi ne smiju biti rabljeni, oštećeni i vraćaju se u stanju u kakvom su zaprimljeni.
Sa sigurnošću naplate i sigurnošću plaćanja s aktivacijom za kartično plaćanje, kupac se može upoznati posebno na stranici Internet trgovine.
DOSTAVA I ISPORUKA PROIZVODA
Za više detalja pogledajte stranicu Plaćanje, dostava i povrat
OBAVIJEST O PRAVU KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Kupac može jednostrano raskinuti ugovor sklopljen u Internet trgovini (ugovor sklopljen na daljinu) ne navodeći razlog i to u roku od 14 dana od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed (isporučen). Ako se radi o više pošiljaka isporučenih u različito vrijeme, rok se računa od zadnje pošiljke. Ako je ugovorena redovita isporuka proizvoda kroz određeno razdoblje, rok se računa od prve pošiljke robe, odnosno proizvoda.
Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jedostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom da raskida ugovor, koju šalje elektroničkom poštom, a može slati i poštom ili može koristiti priloženi primjerak informativnog obrasca o jednostranom raskidu ugovora, a koji je propisao Ministar gospodarstva u sklopu Pravilnika o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora. Primjerak informativnog obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na mrežnoj stranici prodavatelja, kupac/potrošač može elektronički ispuniti i poslati prodavatelju.
Informativni obrazac može se preuzeti ovdje.
Potvrda primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit će se kupcu bez odgađanja, elektroničkom poštom, odnosno na trajnom mediju.
Ako kupac jednostrano raskine ugovor izvršit će mu se povrat novca koji je primljen, uključujući i troškove isporuke (dostave). Ako je kupac izabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je prodavatelj ponudio, neće se vratiti dio novca koji se odnosi na troškove isporuke.
Prodavatelj će izvršiti povrat novca najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je prodavatelj zaprimio izjavu kupca o jednostranom raskidu ugovora pod uvjetom da je kupac vratio proizvod. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju pristanka na drugi način povrata, kupac neće snositi nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca bit će moguće izvršiti tek nakon što proizvod bude vraćen ili nakon što je kupac dostavio dokaz da je robu/proizvod poslao natrag prodavatelju.
Ako kupac jednostrano raskine ugovor dužan je vratiti proizvod neoštećen, nerabljen s ambalažom kao i sa svom primljenom pripadajućom dokumentacijom uz proizvod (račun, i druga pripadajuća dokumentacija) u roku od 14 dana od dana kada je kupac obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor. Pritom, kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezulat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Smatrat će se da je kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako je prije isteka roka predao robu/proizvod prodavatelju odnosno osobi ovlaštenoj za primanje robe. Prodavatelj će obavijestiti kupca da li će robu/proizvod preuzeti sam.
Troškove povrata robe snosi sam kupac.
Proizvod koji se vraća ne smije biti korišten.
Sve informacije o povratu robe/proizvoda i novca kupac može dobiti na e-mail: 88nutrition.proteinshop@gmail.com
Kada potrošač/kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača određeno je odredbom tog Zakona s kojim odredbama se kupac može upoznati klikom na linku: Zakon o zaštiti potrošača
REKLAMACIJA
Kupac ima pravo reklamacije proizvoda, u skladu sa zakonskim uvjetima i rokovima.
Ako je kupcu isporučen proizvod koji nije naručio ili ako proizvod ima oštećenja ili grešku, odnosno materijalne nedostatke, kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda na koju je prodavatelj dužan odgovoriti u roku od 15 dana.
Reklamacija se obavlja pisanim putem, u pravilu, putem elektronske pošte 88nutrition.proteinshop@gmail.com
Ako Kupac nije primio naručeni i plaćeni proizvod u roku određenom za isporuku (dostavu) proizvoda, ima pravo, na obrascu za reklamacije ili putem kontakata objavljenih na web stranici, prijaviti da proizvod nije dostavljen. Prodavatelj će postupiti po takvoj prijavi i utvrditi razloge neisporuke proizvoda u najkraćem mogućem roku te obavijestiti kupca o daljnjem rješavanju predmeta.
Pri dostavi proizvoda preporuča se da kupac/potrošač odmah pregleda proizvod i o uočljivim, odnosno vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana ili bez odgađanja. U tom slučaju potrebno je ispuniti odgovarajaći obrazac te javiti putem e-maila ili telefonski, u skladu s korisničkim uputama na web stranici, da li kupac želi ponovnu dostavu proizvoda ili povrat novca. Ponovljena dostava ili povrat novca obavlja se u roku od 14 dana od dana povrata proizvoda.
Ako je zahtjev za zamjenom proizvoda ili povratom novca opravdan, prodavatelj će postupiti u skladu sa zahtjevom kupca s tim da će trošak ponovnog slanja proizvoda ili povrata novca snositi prodavatelj.
Povrat proizvoda obavlja se dostavom na adresu o kojoj je kupac obaviješten na obrascu za reklamacije.
Izravne troškove povrata proizvoda snosi kupac, osim u slučaju kada proizvod nije primio (odbijanje primitka), zbog vidljivih nedostataka ili ako je isporučen drugi proizvod a ne onaj koji je naručen. Kupac je obvezan proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni.
Kupac ne može reklamirati izgled proizvoda jer slika koja ilustrira proizvod ne mora odgovarati u svim detaljima stvarnom izgledu proizvoda.
U slučaju kupnje proizvoda s istaknutom greškom, kupac nema pravo na reklamaciju zbog materijalnog nedostatka.
U skladu sa Zakonom o obveznim odnosima potrošač može uputiti prigovor-reklamaciju za materijalni nedostatak, u roku od dva mjeseca od kada je uočen nedostatak.
O svim pravima i rokovima za materijalne nedostatke, kupac se može informirati u Zakonu o obveznim odnosima kako je naznačeno u slijedećoj glavi.
POSEBNO O ODGOVORNOSTI ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji je on imao u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Rizik slučajne propasti ili oštećenja proizvoda prelazi na kupca u trenutku kada je njemu ili osobi koju je naveo, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.
Ako proizvod ima materijalni nedostatak ili se on pojavi unutar roka od 6 mjeseci od trenutka prijelaza rizika na kupca smatra se da je nedostatak postojao u vrijeme prijelaza rizika na kupca osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno.
Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Prodavatelj neće odgovarati za materijalne nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati, osim ako je prodavatelj tvrdio i izjavio da proizvod nema nedostatke ili da ima određena svojstva.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima kada proizvod nema potrebna svojstva za redovitu uporabu ili nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane ili je proizvod nepravilno montiran a montaža je uključena u ispunjenje ugovora o kupoprodaji i drugi nedostaci u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.
U skladu sa Zakonom o obveznim odnosima kupac ima pravo u slučaju materijalnih nedostataka zahtijevati od prodavatelja da nedostatak otkloni ili da mu prodavatelj preda drugi proizvod bez nedostatka ili zahtijevati sniženje cijene ili dostaviti izjavu da raskida ugovor.
O cjelovitim informacijama o materijalnim nedostacima, odgovornosti i rokovima, kupac se može informirati na linku: Zakon o obveznim odnosima.
JAMSTVO (ili GARANCIJA) ZA ISPRAVNOST PRODANE ROBE/PROIZVODA
Za proizvode za koje prodavatelj, odnosno proizvođač daje jamstvo za ispravnost proizvoda, prodavatelj će zajedno s kupljenim proizvodom predati kupcu jamstveni list (garanciju).
Za korištenje jamstva i servisnog održavanja, kupac se može obratiti prodavatelju na objavljene brojeve i adrese komunikacije u ovim obavijestima/općim uvjetima.
Izdanim jamstvom jamči se za ispravnost proizvoda u tijeku određenog vremena računajući od njegove predaje kupcu. Ako proizvod nije ispravan u tom određenom vremenu, kupac može zahtijevati od prodavača, odnosno proizvođača da stvar popravi u razumnom roku ili ako to ne učini, da mu umjesto toga preda ispravan proizvod.
Jamstvo ne isključuje odgovornost prodavatelja i/ili proizvođača za materijalne nedostatke proizvoda u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.
Prava kupca po osnovi jamstva se gase u roku od jedne godine računajući od dana kada je kupac zatražio popravak ili zamjenu proizvoda.
Pri korištenju jamstva vrijede jamstveni (garancijski) uvjeti navedeni u priloženom jamstvu danom uz proizvod.
OSTALE ODREDBE
Ugovor na daljinu (potrošački/prodajni ugovor) je jednokratan ugovor koji je konzumiran njegovim potpunim ispunjenjem.
Za sve što nije uređeno ovim uvjetima korištenja primjenjuje se Zakon o elektroničkoj trgovini, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i drugi zakonski propisi koji dijelom uređuju pojedina pitanja iz ovog područja.
O cjelovitim informacijama o pravima potrošača kupac/potrošač se može upoznati u odredbama Zakona o zaštiti potrošača koji se nalazi na web stranici prodavatelja.
Sporovi
Prodavatelj i kupac će sve možebitne sporove uvijek nastojati riješavati sporazumno, a ako u tome nikako ne bi uspjeli, nadležan je sud u Jastrebarskom.
Sporovi se mogu rješavati i izvansudski u slučaju prijedloga za mirenje pri ovlaštenom centru za mirenje u skladu sa Zakonom o mirenju i Pravilnikom odabranog centra za mirenje ili pri Sudu časti Hrvatske gospodarske komore (HGK) u slučaju prijave kupca Sudu časti, na koja prava potrošača upućuje Zakon o zaštiti potrošača.
Stupanje na snagu
Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu danom donošenja na Upravi društva, a primjenjuju se od dana objave na web stranici (Internet trgovina) prodavatelja.
Stupanjem na snagu i objavom ovih Općih uvjeta prestaju važiti dotadašnji Opći uvjeti korištenja.
Uprava 88 NUTRITION PROTEIN SHOP d.o.o.
Zagreb, listopad 2023.